Monday, December 26, 2011

Jari menaip kembali

Assalamualaikum..

Hai guys ! lamanya tak update blog. rindu la.. ('',)
ya.. as u know, aku baru je memulakan sem 1 di salah sebuah ipta kt melaka. its quiet awesome jugak lah. best dapat kawan baru, environment baru, lect baru and so on. Dan syukur alhamdulillah, permulaan perjalanan aku di tempat baru ni dipermudahkan oleh-NYA. mungkin dah menjadi rezeki, sekali lagi aku dapat roomate yang baik. memandangkan aku dapat hostel baru so, 1 bilik 2 orang. kalau hostel lama, 1 bilik 4 org. dan aku bersyukur sangat bila nasib aku sama macam di kolej dulu. roomate aku ni kawan sekolah aku jugak n luckly shes very nice to me. :) sebulan lebih kat sana mengajar aku macam macam perkara especially about TIME. alah, mana mana ipta pon mmg belajar dan mengejar masa. aku tau tu, tapi memandangkan kampus ni agak besar, tambah lagi kelas atas bukit, mau kejang jugak la kaki ni nk sampai kelas. tapi tak pe, sem 1 je macam ni. sem 2 nanti dah boleh bawak kenderaan, tu pon kalau result aku ok la. so far, belajar pon ok kt sini. selesa.. almaklumlah banggunan baru. jadual pon tak pack, tp memandangkan aku menunggang kaki je ke kelas, secara tak langsung. masa aku habis atas jalan raya je. tapi aku tak kisah, adatlah freshie kan ? HEHE ok ni aku nk share sikit dengan korang gambar gambar sepanjang sebulan dekat sana..



Ni lah banggunan kelas aku :)


Bukit ni lah yang aku daki tiap tiap hari. so, kalau dah bukit curam macam ni aku menapak hari hari time matahari terpacak atas kepala, korang fikir sendiri la bau dia macam mana kan. HAHAHA :)


Ni lah kolej aku. Tun hamzah


Diorang ni la peneman setia aku time MDS (orientasi). ni kawan kawan aku dari PD. nasib baik ada diorang.


seperti gambar di atas. HEHE. ni la roomate aku sekarang. comel kan ? oppss.. dia dah berpunya. dia ni lemah lembut je, kadang kadang aku pulak naik segan dengan dia. ;)


ni time ceramah modul 1 kalau tak silap. hehe. walaupun lain kos, tetap nak duduk sama sama ('',)


farah tengah fikir pasal nak balik la tu... heheh. homesick



again, mds week. kiteorang bukan dengar pon taklimat tu. lepas makan, tido. tu je la keje kiteorg selama 5 hari mds tu. 


ni nk show off. kena amik signiture senior. walaupun tak lengkap~ hehe


peragawati. cettt~ geli je. hahah. time ni perut dah kenyang, tu la happy je. kalau tak, muka macam singa la. HEHE


ni la kawan baru aku. kiteorng 1 kelas. bilik pon dekat dekat je, tu la senang nak g kelas sama sama.

tapi walaupun semuanya serba baru sekarang, aku tetap tak lupa yang lama
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


nadia. geng otak kecik ku :)


p/s : sebut pasal nadia, ada 1 entry akan di post esok esok lusa bila aku rajin. sekarang tangan dah kebas. :) 

choww~