Tuesday, December 27, 2011

Arsenal vs Barcelona

Assalamualaikum...

Weh korang, assignment aku almost done. HEHE. homaigott~ tiba tiba rasa sakit sendi sendi urat belikat ni semua macam berbaloi la pulak. *poyo -.-' ok, due to last entry, aku ada cakap nak story pasal makcik sorang ni. ala, ex roomate aku la. ha... hari tu dia ada datang rumah aku, but that time aku tak de kat rumah, im on my way. erm, tak pe la, tak de rezeki nak jumpa. si nadia datang dengan mak dia time tu, nak menjemput kawin. uppssss.. bukan dia yang nak kawin. HEHE :) abang dia yang kawin, sir safwan. Sir & tunang dia ni la yang banyak tolong aku time aku study kat KPM dulu. k, ni nak share dengan korang uniknya kad jemputan sir ni yang diterbang khas dari Arsenal ('',)


Sampul surat


stem ni pada aku part paling kreatif r.. tak terfikir lak aku nak create stem macam ni



Ha... tadi tu sampul, ni kad dia pulak..



menurut sumber yang boleh dipercayai, heheh sir safwan yang design kad kahwin dia ni



and the last one...




Tu je lah yang dapat aku kongsikan, yang bahagian dalam macam biasa la, detail detail semua, pelan rumah ,etc. Hmmm. ni lah yang dikatakan semangat berBOLA. HEHEHE :) Apa apa pun tahniah buat sir & miss Saba. Mudah mudahan semuanya berjalan lancar nanti. Semoga berbahagia dan kekal hingga akhir hayat serta dilimpahkan kesenangan dunia & akhirat. amin..


oppp opp opp ! belum habis lagi. HEHE. oleh sebab sekarang ni Liverpool dah main macam tahi, so dengan ini aku mengisytiharkan keluar dari liverpool fc. HEHE. *poyo gila -_-' 


selamat tinggal Liverpool ;( hahaha

DAN KINI......


jeng..jeng..jeng...


BARCELONA !!