Tuesday, December 27, 2011

Guys ('',)

Jam dah pukul 3.30am, tapi aku masih belum dapat tidur. Assignment tinggal subject MAT je lagi. Alhamdulillah.. Tadi sambil sambil aku menzirahi blog kawan kawan, aku ada terpandang  satu blog ni, hati aku rasa tertarik nak tau apa yang tercatat dalam setiap entry dia. and, ternyata tak sia sialah kami saling memollow :) . Banyak juga hasil tangan dia yang menarik. Tapi, bukan nak kritik la, hampir 17 dari 20 entry dia ulang benda yang sama. aku tak cakap benda tu boring or what, tapi aku macam tak faham kenapa dia pelu promote benda benda macam tu. Pada aku, cerita cerita macam tu, kalau dia wat ilek pon tak jadi hal punya. ye....memang la blog tu kau punya, tapi babe, jangan la sampai orang rasa nak muntah baca benda yang sama ulang seratus kali. erm, aku rasa macam ni lah, untuk menamatkan perang saudara kau dengan ex dia dan ex kau jugak, korang better zip mulut. Jangan layan la orang orang spesis yang entah dari mana asal usul. Malu la aku tengok kadang kadang, kau ni macam terlalu obses pulak dengan jejaka tu. memang la tak salah, tapi kita kan sebagai orang islam ada had hadnya. Kalau kau tak sakit kan hati orang, hati kau pun tak kan sakit. Kalau kau rasa apa yang kau buat tu betul, ambil kapas banyak banyak sumbat dalam telinga kau. Berhenti dengar suara sumbang yang menjatuhkan semangat kau. Tapi kalau kau rasa kau salah, pergi mintak maaf kat orang berkenaan. senang kan ? tak payah la kecoh kecoh lagi, dah macam perang ke berapa la aku tengok kan ni. Apa apa pun, tahniah k. semoga berkekalan ;)

# cuti cuti ni banyak orang sebut soal jodoh. jodoh aku bila lagi nak sampai ni ? hehe ;)