Sunday, November 13, 2011

Bernasi Minyak

Lil bit tired (,")
Dah dua hari berturut turut aku makan nasi orang kawin. hari sabtu jemputan di melaka & hari ini di kepong. Yang seronoknya di melaka sebab dpat jumpa kawan kawan lama time kocik kocik dulu. Dah berubah muka masing masing. Ada yang lalu depan mata, tapi buat buat tak kenal. ada yang duk pandang pandang tapi bila senyum buat tak nampak je. HEHE. nak buat macam mana kan, lumrah ~

ooo ! ni nak cerita pasal rumah kerja kawin yang aku pergi di kepong ni tadi. tuan rumah ni kawan ayah aku time kocik kocik dulu. sekarang memang dah jadi trend orang buat kerja kawin kat dewan, lebih selesa kan ? rumah pon tak macam kapal pecah. uppssss..over pulak ! HEHE. ok, berbalik pada cerita tadi, makanan memang terbaik ah, sedap.. orang orang katering pakai blazer dan bow, seragam dan nampak kemas. ha...macam ni barulah aku semangat nak makan. HEHEHE. tak, aku tipu. aku memang lapar gila pon tadi walaupun dah pekena roti tampal & teh panas kat FATIMAH RESTORAN. theee :D

Yang uniknya la majlis tadi, time tetamu datang dari pintu utama melalui red carpet, diorang diminta untuk berhenti & posing. wahhhh... dah macam AIM malam tadi seyh ! posing di red carpet dengan fotographer yg ramai. aku pon apa lagi, posing la sakan. ceh, rasa macam erra fazira la. HAHA. poyo kan ? yang aku teruja  sangat, banyak gila type of kuih. HEHE. saje merojakkan bahasa. XD cendol pon ada ! tapi aku dah kenyang, sebab tadi makan macam orang kebulur, tak pandang kiri kanan langsung. naik juling mata duk pandang pinggan. (",) and and and, time nak balik, mesti la lalu balik kat red carpet tadi, aku pon dengan poyo gila betul betulkan tudung, mana la taw kot kot ada orang nak suruh posing lagi kan. weheee :D tapi hampeh, tak de seumat orang pon kat luar tu. haish... rupa rupanya, bila dah lintas hall tu, ada sorang abang ni cakap kat bapak aku apa entah, aku pon tak dengar. yang aku dengar bapak aku cakap, 'ha..sure..sure..'. aik ? apo yg sure bona tu ? 

rupa rupanya dekat satu penjuru tu ada sesi fotografi bagi tetamu yang nak balik. amboi ! tadi datang bergambar, ni nak balik pon bergambar lagi ? kelas kau tuan rumah ! HEHE. bila orang tu ambik gambar kiteorang, tak sampai dua minit dah siap. pehh.. aku apa lagi, jakun kamain la. then, gambar tu dilekatkan di sebuah buku besar & wakil family diminta untuk menulis sedikit ucapan.

ni orang lain punya. aku duk sibuk sibuk tengok. biasalah, batak kan...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/
jeng.jeng.jeng
tengok ! tu aku... HAHAHA ;)

# start packaging  -.-'