Thursday, November 10, 2011

wahhhhhhhh....

HAPPY BIRTHDAY NUR HAFIZA WAHIDA BINTI MASROM !!

wahh... best gila tarikh, 11.11.11 ;) erm, sorry diz year tak dapat celebrate mcm last year. -.-'


may all ur wishes come true - may ALLAH bless u - happy always - study hard perform well 


ni la best buddy aku time sekola dulu. dia ni jugak lah yang selalu ada dengan aku walau ke mana pon aku pergi even toilet. HEHEH. aku suka buli dia jugak sebab dia ni kuat menggelabah sikit. ha... umur baru je 18tahun, tapi dia kadang kadang nyanyuk sikit sebab dia ni jenis pelupa. HEHE. dia baik tapi mulut dia kadang kadang sama macam mak aku. kuat membebel. dia ni jugak tak kedekut. dalam purse dia banyak duit SELIT ! HEHEHE. tu la pasal bila keluar, dia suka beli novel mahal mahal. dia HANTU sms (24jam non-stop). dia selalu cakap dia gemuk even pinggang dia macam kerengga dan dia ada satu penyakit namanya, 'SAWAN GELAK'. HEHEHE. si wahida ni, kalau dah gelak, memang lupa diri. adoii -.-" HEHE. apa apa pon, aku memang suka kawan dengan dia, sebab kiteorng mmg banyak kelainan. pendapat aku & dia selalu bercanggah then mulalah perang mulut. tapi kiteorang tak de la sampai tahap bergaduh setakat ni.

15 fakta menarik pasal wahida :-

1. dia tak boleh / tak suka orang pegang tengkuk dia. kalau nak tau kenapa, try la pegang. HAHAHA.
2. dia lebih rela habiskan masa sehari suntuk untuk baca novel setebal kamus daripada buat homework walaupun 5soalan.
3. selalu datang awal time sekolah dulu. rajin gila ;P
4. suka main fon time sekolah, even time perhimpunan.
5. bayak peminat kat sekolah dulu. tapi memilih...
6. pandai tapi malas. HEHEH
7. suka kutuk orang pelik
8. time cikgu mengajar, mata pandang cikgu, tapi tangan kat bawah meja active taip mcg
9. rajin basuh kasut walaupun tak kotor langsung XD
10. suka betulkan tudung walaupun tudung tek senget langsung
11. suka mintak air aku, walaupun aku tak bagi, dia dh minum 3-4teguk..caittt !
12. suka teramik barang barang aku tapi secara tak sengaja
13. suka sorang mamat kat tuisyen addmath. mamat tu aku pon minat gak. HEHEHE *tapi tu dulu
14. mangsa buli aku ;) HEHEHE
15. walaupun cikgu marah, dia cool je. macam tak de effect. aku pon tak taw kenapa.

apa apa pun, tu cerita lama. time kain biru dulu. sekarang tak dah. semua dah besar, dah banyak berubah. ohhhh.. tiba tiba aku rindu time sekolah dulu ;( hmmm....


FRIENDS FOR EVER ('',)




p/s : kita tak perasan dalam kita bergembira, ada kawan kita yang tengah bersedih. takziah buat keluarga suzie. ;(