Wednesday, November 2, 2011

Dear Ex-roomate

NADIATUL FATIHAH BINTI MOHD JAAFAR...
saya amat merinduimu ;(
Banyak benda yang kita lakukan bersama sepanjang di sana. Banyak adegan adegan menarik antara kita yang saya tak dapat lupakan sampai hari ini. Yang tak boleh bla bila orang selalu tanye 'kembar ke ? adik beradik ke ? sedara ke ?' HAHA mungkin orang nampak muka kita sama kot -_-" cett.. panjang jodoh kalau muka sama ni. HEHE *tak tahu tang mana yang sama  Nway, saya seronok dapat kawan dengan awak. HUHU ^_^  ohhh ya ! jangan lupa password james bond kita 'bilik.bilik.bilik !' HEHE. TQ sebab awaklah yang selalu sudi nak dengar saya membebel, mengarut, bergosip, menyanyi *eventhough suara out  , buat lawak bangang & banyak lagi yang tak dapat nak senarai kat sini. Thanks ye kawan sebab sentiasa ada untuk saya walau dalam susah & senang saya. Lepas ni saya tak tau la boleh dapat roomate yang sekepala macam awak lagi ke tak. Saya dah mula rindu nak lepak kat balkoni sambil kacau budak budak netball. HAHA part tu rasa macam titinic sangat. Kita selalu buat semua benda sama sama kan ? makan sama sama, basuh baju sama sama, tidur petang tak ingat dunia sama sama, kacau orang, buli te'ah.. the best part is, bila kita dapat satu topic tu, sure kita elaborate sama sama & last sekali jadi satu bahan merapu yang kadang kadang rasa tak senonoh gila & jijik pon ada. HAHA. errmm, manis gila time tu. oh ! ingat tak time first tie kita pergi makan Mary Brown yang kita buat batak main buai. Syok kan time tu. Rasa macam banyak sangat duit time tu. HEHE. Bila time malam awak nak pergi toilet mesti awak akan cakap macam ni "awak, boleh teman saya pergi toilet tak ? saya takut". Kadang kadang tu saya malas jugak, tapi saya teman je. ye la, mana tak nye, toilet betul betul sebelah bilik kiteorng. *menakut tak bertempat dia ni -_-" HEHEHEHE

The worst part is bila awak main angry bird & for sure awak akan maki semua babi babi tu sebab tak mampus. *terlebih emosi  :P Hmm banyak lagi cerita kita ni, tapi susah la kalau nak senarai satu satu. Erm, ingat tak time kita balik naik bas waktu KASUKMA , itu lah kali pertama & terakhir kita naik bas sama sama ;'( Lepas ni, awak kena cari kawan lain untuk balik sama sama. Jangan lupa taw pengalaman kita nak muntah naik bas ting tong dari Larkin ke Kota Tinggi yang macam ferari lajunye. HEHE. Anggap la time tu kita pusing pusing Johor. Pehh... memang rasa nak nangis gila kot time tu, tapi depan orang, kita kena cover. HAHA. Sampai je Kota kita dua dah kebulur gila, masuk McD buat muka singa lapar. Kita makan banyak gila kot time tu. Mula mula beli burger, dah habis burger pegi beli ayam lak. Makan tak pandang kiri kanan, dah macam bela hantu dah sorang sorang. :D Tulah, nak cerita banyak pon, tangan dah lenguh duk menaip ni. apa apa pun, u must know that I always love you and care about you. Ingat, time saya tak de ni, jangan buat macam macam yang melanggar hukum syarak. BHAHAHA ! :D Take Care pretty. Do your best in this upcoming final. I know you can do it.
'study..struggle..do your best..tawakal..berdoa'
our room ! :D
HAHA. kaki siapakah ini ? sorang lagi dah tidur pulak time ni. Sebenarnye nak tunjuk yang seluar kami sama :)
Dalam bas. Otw ke Kolej Mara Banting :) kiteorang makan skittle 
Hand off ! HAHA. ini antara koleksi barang kami yang sama selain, t-shirt, jam, slipper, purse, perfume n banyak lagi ;)
Fipper pon sama. saiz pon sama. HEHE :p
ni syok sendiri ni. HUHU
muka muka kebulur sebenarnye tapi cover sebab nak masuk fishbook.  ^_^
pheeewwww !
sebelum bacaan Surah Al-kahfi di surau
while waiting movies to start
orientasi week I guess. *forgot already
lepaking sebelum lect datang eventhough tak sama kelas
berbincang soal dunia. HAHAH. ni candid. muka masing masing -__-"

Itu sajelah yang dapat saya kongsikan untuk entry buat kali ini.
Untuk ex-roomate, jaga katil saya elok elok. NGEE~ Kita kawan untuk selamanya kan ?
Mungkin lepas ni kita akan jarang berhubung, but I want you tu know that I'll never forget you.
4flat ye untuk sem ni ! go darling.go darling ! HEHE ;)

                                                                                                                                 with love ,
                                                                                                                 NUR SUHAILI NOORDIN